Crypto

Mean Girls će se vratiti na Web3 kao “kripto-kolekcionarski predmeti”

Američka tinejdžerska komedija Mean Girls (2004) uskoro bi se mogla vratiti na Web3, s nedavnim prijavama zaštitnog znaka od strane Paramount Pictures koji otkrivaju planove za proširenje brenda u “kripto-kolekcionarske predmete”.

Prema tvitovima koje je podijelio licencirani advokat za žigove Mike Kondoudis, Paramount Pictures je 7. septembra podnio dvije prijave za žig za tinejdžersku komediju iz ranih 2000-ih s bivšom Diznijevom glumicom Lindsay Lohan.

Aplikacije zaštitnog znaka pokrivaju „multimedijalne datoteke koje se mogu preuzeti i koje sadrže umjetnička djela” koje su potvrđene nepromjenjivim tokenima (NFT), kao i „virtuelna dobra koja se mogu preuzeti” uključujući kripto-kolekcionarske predmete i NFT.

Aplikacija također pokriva prijenos i pristup kripto-kolekcionarskim predmetima, NFT-ovima i „tokenima aplikacije“.

Mean Girls je tinejdžerska komedija iz 2004. godine koja je kasnije razvila značajan kult, iznjedrivši bezbroj memova i reakcijskih GIF-ova koje su napravili fanovi. Smatra se jednim od najcitiranijih filmova svih vremena i čak je doveo do nacionalnog Dana zla djevojaka svake godine 3. oktobra.

Aplikacija slijedi samo dan nakon što je masovni medijski konglomerat Viacom International podnio sličnu prijavu za zaštitni znak s ciljem proširenja brenda Teenage Mutant Ninja Turtles u virtuelni svijet.

Broj kompanija koje prijavljuju zaštitne znakove za kripto-kolekcionarske predmete, ne-zamjenjive tokene (NFT) i Metaverse kontinuirano raste.

Nedavno je Cointelegraph izvijestio da je broj žigova prijavljenih u Web3 prostoru na putu da nadmaši onaj iz 2021. godine, jer se očekuje da će se više kompanija pridružiti u žurbi da osiguraju dio kolača web3.

Povezano: Ikonični brendovi, uključujući Nike, Gucci, zaradili su 260 miliona dolara na NFT prodaji

Najnoviji zaštitni znakovi u NFT i Metaverse prostoru kreću se od luksuznih dizajnerskih brendova, kao što je Hérmes do Sony Music Entertainmenta, do marke trkačkih automobila Formula One.

Podaci koje je objavila Dune Analytics izvještavaju da su brendovi visokog profila kao što su Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas i Tiffany & Co. već prikupili 260 miliona dolara od prodaje NFT-a, što čini usvajanje NFT-a vrlo unosnim i profitabilnim kao dodatak postojećim brendovima koji se žele proširiti na Web 3.

Leave a Reply

Your email address will not be published.