Crypto

Kanadska taco franšiza koristi NFT za program lojalnosti kupaca

Sa 19 lokacija širom Kanade i planom za ekspanziju u Sjedinjenim Državama, ova franšiza za taco vrijedna 6 milijuna dolara želi iskoristiti svoju rastuću bazu kupaca.

Kolekcija, Tenacious Tacos, omogućava vlasnicima da dobiju i Web3 i stvarne pogodnosti. Štaviše, za one koji to žele, mogu uložiti svoje nezamenljive tokene (NFT) kako bi zaradili dodatne digitalne nagrade.

Prema službenoj izjavi, uloženi Tenacious Tacosi mogu se iskoristiti za nagrade kao što je šansa da osvojite doživotnu besplatnu hranu ili mjesečne isplate u ETH/WETH.

Prethodno je Landryjeva restoranska grupa, koja uključuje tvornicu škampa Bubba Gump i Rainforest Cafe, uvela Bitcoin program lojalnosti. Međutim, u tom slučaju, kupci su bili u mogućnosti da zarade nagrade u Bitcoin-u (BTC), kao što je bitkoin u vrijednosti od 25 dolara za svakih 250 dolara potrošenih u jednom od mnogih restorana ovog brenda.

StrEAT-ova metoda istovremeno dodaje dodatnu vrijednost tradicionalnim programima lojalnosti i korisnost za NFT.

Franšiza restorana sa sjedištem u Kanadi dodaje više korisnosti rastućem broju slučajeva upotrebe NFT-a. StrEATS franšiza planira da iskoristi NFT u svom novom programu lojalnosti kupaca.

Povezano: NFT uslužni program za rješavanje dilema oko prodaje ulaznica? Stručnjaci važe

Joe Klassen, izvršni direktor Joeys Group of Restaurants i osnivač projekta Tenacious Tacos NFT, istakao je važnost njihove zajednice: „Vizija ovog projekta je da se zbližimo sa zajednicom, a istovremeno im stvorimo priliku da sudjeluju u našem rastućem uspjeh.”

Stvarne NFT pogodnosti programa lojalnosti uključuju 20% popusta na svim StrEATS lokacijama, pristup VIP događajima i pravo glasa na novim funkcijama menija.

U junu ove godine, glavni lanac burrito i taco proizvoda Chipotle uveo je plaćanje kriptovalutama na skoro 3.000 lokacija širom SAD-a Prošlog mjeseca, lanac je također najavio kriptovalutu za kupce putem digitalne igre.

Leave a Reply

Your email address will not be published.