Crypto

HNT-ovu cijenu uglavnom ne pomjera Heliumova kontroverza o ‘korisnicima’

Cijena helijuma (HNT), izvornog tokena Helijumprogramer “decentralizovane bežične infrastrukture”, čini se da ide zajedno sa tržištem uprkos nedavnim izveštajima koji sugerišu da je projekat promovisao lažna partnerstva sa dve velike tehnološke kompanije koje kažu da ne sarađuju sa Heliumovom matičnom kompanijom.

Od 29. srpnja, kada su se prvi put pojavili izvještaji, HNT je čak kretao naviše prije nego što je u nedjelju ispravio niže, jer je cijelo kripto tržište smanjilo svoje dobitke.

HNT grafikon cijena:

U 08:39 UTC, HNT, rangiran na 52. mjestu po tržišnoj kapitalizaciji na CoinGecko.com, trgovao se za 9,26 USD i pao je skoro 2% u jednom danu i ostao nepromijenjen u sedmici. Cijena je također porasla za skoro 2% u mjesec dana i pala za 33% u sedmici.

Usluga bežične mreže mogla se pohvaliti rideshare poslovanjem Lime i vodeći stručnjak za upravljanje odnosima s klijentima Salesforce bili su među njegovim glavnim kupcima i uključili njihove logotipe na svoju web stranicu. Ovu tvrdnju, međutim, obje kompanije su odbacile.

“Osim inicijalnog testiranja svog proizvoda 2019., Lime nije imao, niti trenutno ima, odnos s Heliumom”, rekao je Russell Murphy, viši direktor korporativnih komunikacija u Limeu, za Mashable.

Dok je postojao „kratki test od [Helium’s] proizvod koji nije trajao duže od mjesec ili dva” u ljeto 2019. godine, od tada nije bilo kontakta između helijuma i kreča, prema Murphyju. Direktor je rekao da je, kao uslov suđenja, Lime tražio od Heliuma da se njegovo ime ne koristi ni u jednom promotivnom materijalu.

Uprkos tome, Helium je uključio Limeov logo na svoju stranicu, gdje je također naveo da mu Lime vjeruje. (U vrijeme pisanja, Lime i Salesforce su naizgled uklonjeni sa Heliumove web stranice.)

“Helijum je godinama iznosio ovu tvrdnju i to je lažna tvrdnja”, rekao je Murphy. Rečeno je da se njegova kompanija sprema da podnese zahtjev za prekid i odustajanje od Heliuma zbog korištenja imena i logotipa usluge rideshare na svojoj web stranici i u njenom marketinškom materijalu.

Heliumove aktivnosti izazvale su slično odbijanje od strane Salesforcea, druge kompanije koja je poricala da koristi proizvode projekta.

„Helijum nije Salesforce partner“, rekla je za Verge Ashley Eliasoph, glasnogovornica Salesforcea, dodajući da grafika uključena na Heliumovom sajtu koja identificira stručnjaka za upravljanje odnosima s kupcima kao svog kupca „nije tačna“.

Cryptonews.com je kontaktirao Helium za komentar.
____

– Novo partnerstvo za ’83 miliona korisnika’ pristupa .blockchain NFT domenima
– Brazil u pokretanju usvajanja Bitcoina: ekspanzija Blockchain.com-a, poreske olakšice za rudare, BTC izbor kompanije za nekretnine

– Andora poduzima korake za usvajanje kriptovaluta
– Divovski Chipotle lanca ishrane pokazuje da Bitcoin, Ethereum i Crypto još uvijek mogu raditi u marketingu uprkos padu

Leave a Reply

Your email address will not be published.