Crypto

GameFi-u je potreban veći izbor proizvoda kako bi se pokrenuo, kaže izvršni direktor Animoca Brands

Nedostatak širokog izbora visokokvalitetnih proizvoda je ono što je do sada sprečavalo kripto igre da zadobiju popularnost među mainstream korisnicima, kaže Robby Yung, izvršni direktor Animoca Brands.

Jedan od najnovijih i najperspektivnijih kripto sektora, GameFi ili igranje koje podržava blockchain, omogućava igračima videoigara da zarade novčane nagrade i preuzmu vlasništvo nad stavkama unutar igara.

Uprkos ogromnom potencijalu sektora, broj proizvoda dostupnih u ovoj oblasti još uvek nije dovoljan da privuče glavne korisnike, istakao je Yung u najnovijem istraživačkom panelu Cointelegrapha o VC ulaganju. Uzimajući primjer iz istorije mobilnih igara, Yung je istakao da je bilo potrebno nekoliko godina prije nego što se dosegne “kritična masa” dostupnih naslova.

„Prostor blockchain igara je još uvijek u nastajanju u odnosu na vrijeme koje je potrebno da se napravi dobra igra“, rekao je Yung.

Izvršni direktor je također ukazao na brz tempo kojim se mijenja sektor kripto igara i potrebu da kompanije budu agilne i fleksibilne.

„Ta agilnost je već godinama neophodna vještina na ovom tržištu i tako će biti i dalje“, istakao je on.

Da saznate više o trendovima ulaganja u VC u 2023., pogledajte cijeli panel na našem YouTube kanalu i ne zaboravite se pretplatiti!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *