Crypto

GameFi i kripto ‘prirodno prilagođeni’ za izdavače igara: KBW 2022

Južna Koreja se smatra četvrtim najvećim tržištem igara i jednim od najvećih usvojitelja blockchaina. Međutim, zemlja je zabranila igranje za zaradu (P2E) blockchain igre zbog kripto integracije. Novi pro-kripto predsjednik Yoon Suk-yeol nagovijestio je ukidanje zabrane, ali vlada još nije uložila značajan napor.

Anthony Yoon, izvršni partner kompanije za ulaganje u blokčein i akcelerator ROK Capital, u ekskluzivnom intervjuu za Cointelegraph, rekao je da GameFi prirodno odgovara korejskim izdavačima igara. Yoon je bacio svjetlo na trenutno stanje GameFi-ja u zemlji i kako se studiji za igre približavaju integraciji blockchaina tokom korejske Blockchain Week-a 2022. (KBW)

Yoon je objasnio da postoje dva procesa razmišljanja među kompanijama koje se bave igranjem igara na Web2 koje žele preći na web3 i blockchain igre. Gdje jedan kamp traži načine da izvuče vrijednost za svoje projekte i stvori svoj ekosistem na blockchainu od nule, a integracija tokena je posljednji korak, dok su drugi kampovi spremni prvo pokrenuti token i outsourcing tehnologiju.

Govoreći o popularnosti globalnih blockchain projekata kao što su Solana (SOL) i Polygon (Matic) u odnosu na domaće korejske projekte, Yoon je objasnio da njihova popularnost ne zavisi samo od količine kapitala koji unose, već više od infrastrukture i ekosistema. imaju da ponude. On je objasnio:

„Iz perspektive izvodljivosti, mislim da je nešto na šta ovi studiji za igre takođe gledaju – da li su njihovi korisnici u ovom lancu. Postoji li ekosistem u ovom lancu? Postoji li infrastruktura u lancu?”

Yoon je također rekao da iako domaći lanci igraju ključnu ulogu u razvoju ekosistema, glavni fokus studija za igre je izgradnja globalnog ekosistema.

Povezano: Ključ usvajanja Web2 za uspjeh Metaverse, Fondacija Klaytn — KBW 2022

U drugom razgovoru, izvršni direktor WeMadea Henry Chang razgovarao je s Cointelegraphom o trenutnim trendovima u GameFi sektoru, njegovoj potencijalnoj budućnosti i WeMadeovoj novoj platformi za igre na blokčejnu WeMade Wemix.

Chang je rekao da iako su kripto-integrirane blockchain igre zabranjene u Koreji, kripto definitivno ima korisnost u industriji igara. Dodao je da će kriptovalute naći mjesto u većini igara u narednim godinama. Zaključio je rekavši – da bi kripto igre bile uspješne, moraju imati zapanjujuću ekonomiju u igri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.