Crypto

BMW koristi Coinweb i BNB lanac za blockchain program lojalnosti

Njemački proizvođač automobila BMW planira integrirati blockchain tehnologiju u svoje svakodnevne operacije i kreirati blockchain program lojalnosti za svoje kupce na Tajlandu. Popularni proizvođač automobila uključio je kompaniju za infrastrukturu blokova Coinweb kao svog dobavljača decentralizovane arhitekture i BNB lanac za poravnanje transakcija.

Integracija blockchain tehnologije u BMW-ov radni tok odvijat će se u dvije faze. Prvo, decentralizovana tehnologija će biti integrisana u svakodnevne operacije BMW-a sa ciljem automatizacije ručnih procesa koji oduzimaju mnogo vremena i pojednostavljenja usluga finansiranja automobila kompanije.

U drugoj fazi projekta Coinweb će razviti prilagođenu Web3 aplikaciju za BMW-ov program lojalnosti kupaca. Program će koristiti shemu nagrađivanja zasnovanu na blockchainu kako bi podstakao kupce BMW Grupe. Nivo i status korisnika u ekosistemu će biti određeni prema nagradama za lojalnost koje su stekli raznim akcijama.

Povezano: F1 Monako GP: Bybitov Red Bull Racing NFTs, kripto-F1 partnerstva i još mnogo toga

Vlasnici će moći da koriste svoje nagrade za kupovinu roba i usluga od BMW-a, kao i iz povezanog ekosistema u budućnosti. Binanceov izvorni BNB lanac će se koristiti za poravnanje transakcija.

Govoreći o tome kako će kupci biti nagrađeni u okviru predstojećeg programa lojalnosti, izvršni direktor Coinweba Toby Gilbert rekao je za Cointelegraph da će kupci biti nagrađeni svaki put kada imaju dodirnih tačaka s BMW ekosistemom, bilo da se radi o “kupovini novog automobila ili odlasku na uslugu”, objasnio je dalje:

„Kupci će biti nagrađeni bodovima lojalnosti i moći će da troše unutar ekosistema. Nadamo se da će doći do budućeg globalnog uvođenja, ali trenutno je naše partnerstvo za Tajland.”

Šef iznajmljivanja BMW-a na Tajlandu Bjorn Antonsson rekao je da je kompanija tokom godina aktivno pratila napredak decentralizovane tehnologije i njene različite slučajeve upotrebe. Antonsson se nadao da će integracija blockchain tehnologije u njihove svakodnevne operacije eliminirati ručnu papirologiju i doprinijeti efikasnosti i transparentnosti kompanije.

Interes proizvođača automobila za decentraliziranu tehnologiju nije ništa novo, a BMW je uključen u ovu tehnologiju od 2018. BMW je prvi koristio blockchain tehnologiju kako bi pratio svoju opskrbu kobaltom i osigurao da se njegovi proizvodi isporučuju koristeći etičke prakse. Osim BMW-a, još jedan popularni njemački proizvođač automobila Mercedes aktivno je koristio nepromjenjive tokene i kripto kovanice kao promotivne alate.

Italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo koristio je blockchain tehnologiju za praćenje rekorda automobila, dok je Ferrarijev novi ugovor nagovijestio i NFT integraciju.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *