Crypto

Bizarni marketing kripto statue Elona Muska od 600.000 dolara nije uspio

Izvršni direktor Tesle Elon Musk naizgled je dao hladno rame za njegov spomenik u obliku koze od 600.000 dolara – koji je nastao kao dio bizarnog kripto marketinškog trika.

Isporučena u Teslin štab u Austinu 26. novembra, metalna statua Elona Maska od 30 stopa i od 12.000 funti bila je deo reklamnog trika suosnivača memecoina Elon Goat Token (EGT).

Statua prikazuje glavu Elona Muska na tijelu koze koja jaše raketu. Na statui se također vidi Musk kako nosi ogrlicu za pse s prikačenim Dogecoin (DOGE) žetonom.

Prema EGT-ovom bijelom papiru, cijeli projekat je projektovan tako da bude spreman za saobraćaj i pričvršćen za poluprikolicu od 50 stopa za transport. Idejni dizajn je nacrtan i izveden u Los Angelesu.

Osnivači EGT-a, koji su sami sebe nazivaju “Elon Superfans”, rekli su u opisu projekta na svojoj web stranici da pokušavaju učiniti “nešto što se nijedan drugi Crypto projekat nije usudio učiniti” kako bi dobili priznanje i legitimitet za svoj projekat uz priznanje od Muska.

Međutim, nažalost po EGT, spomenik od 600.000 dolara nije uspio dobiti nikakvo javno priznanje od samog Muska, barem na Twitteru.

Uprkos tome, i dalje je imao dosta medijskog pokrivanja, uključujući i one poput The Wall Street Journala, Business Insidera i Washington Posta.

Dosta žetona na temu mošusa

Nema mnogo informacija o EGT-u i njegovoj svrsi, osim što je lansiran u januaru 2022. na Binance Smart Chain-u (BSC), a kritikovan je zbog svog marketinškog plana usmjerenog na Musk-a i nedostatka korisnosti prikazanog prilikom lansiranja, navodi se vlastiti bijeli papir.

Token je takođe jedan od mnogih tokena sa temom Elona Muska koji pokušavaju da iskoriste slavu preduzetnika da plasiraju svoj token. Ostali tokeni sa mošusnom tematikom uključuju Dogelon Mars (ELON) i spaceTwitterDoge i elonDogeTwit.

U trenutku pisanja ovog teksta, EGT ima 18.400 pratilaca na Twitteru, dok Coingecko i Coinmarketcap navode EGT, ali nijedan nema podatke o njegovoj tržišnoj kapitalizaciji. Činilo se da je njegova cijena na trenutak skočila prije nego što je pala na najniže mjesečne vrijednosti nakon isporuke statue.

Prema svojoj bijeloj knjizi, EGT tvrdi da sada radi na tome da ima stvarnu korisnost u prostoru decentraliziranih financija (DeFi), nakon što je migrirao pametne ugovore sa BSC-a na Ethereum blockchain.

Povezano: Vrijeme je da obožavatelji kriptovaluta prestanu podržavati kultove ličnosti

Vrhunski reklamni trikovi su godinama bili popularna metoda za kripto projekte.

Ukrajinska društvena mreža ASKfm je 2018. godine pokrenula Inicijalnu ponudu kovanica (ICO) ostavljajući novčanik sa 500.000 žetona na vrhu Mount Everesta, najviše planine iznad nivoa mora na svijetu.

U to vrijeme, ASKfm je izračunao tokene u novčaniku na 50.000 dolara, što je suma izračunata procjenom njihove vrijednosti nakon pretprodaje i lansiranja ICO-a.

Još jedan štos u 2018. doveo je do toga da je vlasnik web stranice Epoch Cryptocurrency Wong Ching-kit spustio hrpe novca s krova u Sham Shui Pou u Hong Kongu kako bi promovirao takmičenje u kojem su učesnici navodno mogli osvojiti velike novčane nagrade.

Nedavno je Rahul Advani, direktor politike APAC-a Ripplea, tvrdio da će kripto morati da se odmakne od “hipe ciklusa” ka “izgradnji stvarne korisnosti”.

Objasnio je da će pad FTX-a potaknuti regulatore i vlade da mnogo pažljivije prouče kripto propise.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *