Crypto

Bandai Namco, SEGA među gigantima koji gledaju na blockchain igre

Japanski gejming giganti pozicioniraju se za usvajanje mainstream blockchain igara i neće biti pod uticajem dijela igrača koji se protive kripto i nezamjenjivim tokenima (NFT), rekao je za Cointelegraph izvršni direktor Oasys blockchain projekta.

Govoreći za Cointelegraph na Tokyo Games Show-u 2022. godine, direktor predstavnika Oasysa Ryo Matsubara naglasio je da projektni partneri sa velikim imenima kao što su Bandai Namco, Sega i Square Enix ne skaču samo na kriptovalute – postoji dugoročna vizija za igranje igrica Play-to-Earn (P2E) zasnovano na blockchainu:

„Imamo zajedničku viziju o blockchainu na izvršnom nivou. Oni nemaju [want to] promeniti tu politiku. Oni zaista razumiju buduće usvajanje blockchaina. Oni ne razmišljaju o, znate, samo o prihodima, oni žele da kreiraju sledeću budućnost [of gaming].”

Bandai Namco je razvio omiljene naslove kao što su Tekken i Pac-Man, Segin najpoznatiji naslov se općenito smatra Sonic the Hedgehog, dok je Square Enix programer široko popularne Final Fantasy franšize.

Na pitanje da li ove kompanije žele integrirati blockchain tehnologiju sa svojim trenutnim igraćim franšizama, Matsubara je sugerirao da u početku gledaju na razvoj potpuno novih blockchain igara.

Napomenuo je da je ovo potpuno “novi model” igranja igara, potrebno mu je više vremena da sazrije prije nego što ove velike kompanije pogledaju šire blockchain integracije sa tradicionalnim igrama.

“Kada se model fiksira, postane održiv i uspješan, onda jak [popular] IP će biti dodat”, rekao je.

Gledajući šta treba poboljšati u blockchain igrama, Matsubara je napomenuo da je do sada “veliki problem” to što mnogi projekti previše zavise od cijene tokena u igrici. Kao rezultat toga, postoji veća potražnja za “spekulacijama” nego za samu igru.

Dalje je napomenuo da će doći do “prilagođavanja” tokom vremena kako projekti budu radili na razvijanju istinskog hypea za same igre, najvjerovatnije poboljšanjem ukupnog iskustva igranja.

Povezano: Japanska vlada izdaje NFT kako bi nagradila rad lokalnih vlasti

Ovo je odrazilo slične stavove kod glavnog menadžera zajednice u australskom developeru igara i podružnici Animoca Brands Blowfish Studios Lukeu Sillayu, koji je također bio na događaju.

Tokom intervjua za Cointelegraph, Sillay je naglasio da više ljudi želi igre koje su zapravo „zabavne za igranje“, a ne samo užurbano zarađivanje tokena.

Oasysov proof-of-stake blockchain je usmjeren direktno na igre i probno je postavljen za službeno pokretanje mreže u preostalim mjesecima ove godine. Matsubara je također nagovijestio da će igre njegovih velikih partnera vjerovatno biti objavljene sljedeće godine.

Gledajući izvan Japana, velike zapadne kompanije za igre kao što su Fortnite programeri Epic Games u posljednje su vrijeme povećale izloženost blockchain igrama. Prošle sedmice prodavnica Epic Games objavila je novu besplatnu NFT igru ​​pod nazivom Blankos Block Party od strane Mythical Games.

Ovaj potez uslijedio je nakon komentara izvršnog direktora Epic Gamesa Tima Sweeneyja u julu, u kojem je izjavio da njegova kompanija “definitivno” neće slijediti Microsoftov Minecraft u zabrani NFT integracija u igricama.

Leave a Reply

Your email address will not be published.