Crypto

Argentinski navijački token potonuo je 31% nakon poraza na Svjetskom prvenstvu od Saudijske Arabije

Šokantni poraz Argentine od Saudijske Arabije rezultatom 2-1 u uvodnoj utakmici Svjetskog prvenstva u nogometu je srušio cijenu navijačkog tokena Argentinskog nogometnog saveza (ARG), u skladu s nadama tvrdokornih fudbalskih navijača u zemlji.

Sa ARG tokenom po cijeni od 7,21 USD na početku utakmice, loša izvedba fudbalskog tima predvođenog Lionelom Messijem dovela je do pada cijene tokena za 31% na 4,96 USD do kraja utakmice prije nego što je porasla na 5,22 USD u vrijeme pisanja, prema podaci iz Coingecko.

Nasuprot tome, najniža cijena “The Saudis”, kolekcije nepromjenjivih tokena (NFT) sa temom Saudijske Arabije koja nije povezana s fudbalskim timom, naglo je porasla za 52,6% sa 0,196 Ether (ETH) na 0,3 ETH tokom istog vremena prije nego što se ohladila na cijena od 0,225 ETH, oko 250 dolara.

Obim prodaje kolekcije je također narastao za 990% u posljednja 24 sata, približavajući se 24,5 ETH prema podacima OpenSea.

Uprkos nagomilanoj hajci za Svjetsko prvenstvo u nogometu, koje je službeno počelo 20. novembra, kompanija za istraživanje kriptovaluta Delphi Digital napomenula je da Sociosov izvorni token Chiliz (CHZ) platforme za angažovanje navijača, pored drugih tokena zasnovanih na fudbalu koji predstavljaju zemalja učesnica, također se znatno ohladila u posljednjih nekoliko dana:

CHZ je ERC-20 token koji je nastao na Sociosu, platformi za angažovanje navijača na blokčejnu koja je bila jedan od najvećih doprinositelja buma tokena ljubitelja sporta.

Mnogi tokeni zasnovani na fudbalu rade na Sociosu, koji ima partnerstva sa nekim od najvećih fudbalskih klubova na svetu, uključujući FC Barcelona, ​​Paris Saint-Germain FC i Manchester City FC

Iako tokeni ne predstavljaju vlasništvo u timovima, token omogućava kupcima da glasaju u nekim odlukama koje donose sponzorski timovi uz omogućavanje pristupa nekim nagradama.

Povezano: Milijarde se troše na marketing kriptovaluta za ljubitelje sporta — Da li se isplati?

Popularnost tokena zasnovanih na navijačima u sportskoj industriji takođe je porasla u poslednje vreme, sa obimom prodaje tokena koji se često povećava za više od 250% iz meseca u mesec od januara 2022.

Čini se da su neki gledali na tokene kao na indirektan način da se klade na uspjeh takvih timova, uprkos tome što nisu dizajnirani za tu svrhu.

Na tokene utječu i drugi faktori osim uspjeha fudbalskih timova na terenu, poput redovnih oseka i tokova kripto tržišta i najnovijih vijesti.

Primjer je nedavni kolaps FTX-a zbog kojeg je cijena CHZ-a pala za skoro 40% od izvještaja o problemima likvidnosti berze i stečaju.

U maju, platforma za pametne ugovore Algorand postala je prvi zvanični sponzor FIFA Svjetskog prvenstva zasnovanog na blokčejnu, koje bi trebalo da se završi 18. decembra.

Leave a Reply

Your email address will not be published.